|
|
|
|---|---|
| Har bara en nyckel så jag undrar vart man kan vända sej om man vill ha en reservnyckel ? det är bara en vanlig enkel nyckel ingen fjärr eller så måste man vända sej till BMW eller kan rent av gå till en låssmed? | |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Du vänder dig till BMW. Har själv skaffat ny nyckel till min E30 och E34 för några år sedan. År 2008 kostade E34'an 308 SEK och E30'an 163 SEK hos BMW (Förenade Bil i Malmö). |
| Tackar för svaret bmw-slangen blir intressant att se vad en nyckel går på idag jämfört med 2008 skulle gissa på nån hundring mer i alla fall.. | |
| Till min e32 gjordes den hos en låssmed fungerade utmärkt. | |
| delorian - Antar att det var en enkel vanlig nyckel? vad tog dom för det besväret? | |
|
Det var 2 för 99kr eller 120 minns inte. Bilen hade någon form av startspärr men det verkade inte vara relaterat till nyckeln för det gick att starta och köra ändå. Men jag gjorde en ändå då det är bra att ha för man kan öppna bilen, styra den vid eventuell bogsering m.m Men som sagt den fungerade. |
|
|
jaha där ser man billigt lät det ju i alla fall och jag har ju en vanlig enkel nyckel får kolla med någon låssmed då kanske :) tack för tipset Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.