|
|
|
|---|---|
|
Draget har slutat fungera. Det är låst i ytterläge med felindikering att det INTE är låst? Kollat med verkstad som menar att det är en "sjukdom". Det finns ett plastdrev som med tiden "rensas" på kugg. Detta kan hända efter bara 1-15 in- och utkörningar. Det finns inga delar att köpa så alternativet är ett NYTT för c:a 26000:- Är detta verkligen möjligt? Har någon liknande erfarenhet? Schager | |
|
Jag är ledsen: Länk ------- //Lövet |
|
| Bara byta men 26000 lät dyrt | |
|
Montera en vanlig avtagbar för 1/3 av kostnaden skulle jag gjort. Länk ------- //Lövet |
|
|
Jag talade häromdagen med en återförsäljare om detta, och enligt dom så är det är inte att "bara" byta till en vanlig krok. Om man ville byta till vanlig krok så var man enligt dom tvungen att även byta ut hela kabelstammen med 2 st tillhörande styrenheter, och sedan göra en avprogrammering. Det var inte heller gratis att göra. : ( Så det verkar inte bli så värst mycket billigare att sätta dit ett vanligt drag, men ÄVEN om slutsumman skulle bli samma skulle jag ändå välja ett vanligt drag. Att sätta dit samma idiotkonstruktion igen skulle bara vara dumt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.