|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| "Elarssen" Vad vet du om efterblivna har känslor eller inte???? | |
| en sak är säker, skulle mannen i fråga få tag i en m5 e60 skulle han förmodligen aldrig göra sig av med den, han skulle vara sjukt nöjd och bara prata gott samt snacka upp modellen till skyarna och försöka få alla andra att skaffa en likadann. ungefär som jag gör med M5 e34 =) | |
| palin lover; jag tror att du missat litet ironi där... ;) | |
|
Riktigt härlig klipp! Mer V10 åt folket. Ett annat fint klipp, dock biltest av AMS, är när Huldt kör en M5 E61 Touring =) |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Exakt, M5 V10.. Släpp diesl, släpp efterbliven.. Vem fan blir inte konstigt när man sitter bakom ratten och får fartdjävulen I sig :) Hult då :) Länk |
|
Håller med, mer V10:a åt folket... :) BMW M-POWER |
|
| Ironi. För fan. | |
| Jag vill också känna så där när jag kör mina BMWs ha ha ha | |
|
Den M5 an fick gå hårt.... Men gu va bra repotage.. Synd bara att Bmw Slopar numera alla sugsexor och ersätter de med 4or med 8-9-10-11-12 växlade automatlådor.... :( Det var bättre förr :). |
|
|
Fick gå hårt? Det tycker jag inte? Hur ska man köra en bil med 507HK? |
|
|
Haha! Spräckt mjölkpaket känner man igen efter man slog av antisladden på vägen hem från mataffären. Som tur det var så var påsen helt tät! :-D Skön snubbe som vet vad man ska använda en M5 till.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.