|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Länk |
|
HAHAHAHAHA! Fick "liknande" reaktioner idag av ett par kompisar när jag hämtade ut M6:an. Körde dock sjukt mkt lugnare än i videon men med ungefär samma slutsatser killen drog ;-) |
|
|
;) ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Haha :) | |
| Härligt med äkta glädje! | |
|
Hahahaha, vilken skön reaktion! Känner delvis igen det från när man hade folk med för första gången i M3:an. Underbara maskiner! Mvh Jimmy |
|
Lasse Karlsson |
Skön snubbe!! modolasse |
Karl-Hilding |
"Äkta glädje" resp "skön snubbe"? Han har ju inte alla hemma! |
|
Han låter ju inte som han har alla hästar hemma och ser inte ut som han har det heller. Så extremt är det ju inte, visst går det undan men sådär är ju fånigt bara. |
|
|
Så om han nu har en lätt störning, betyder det att han inte känner äkta glädje eller ej kan vara en skön snubbe Karl-Hilding..? Det kanske just är den störningen som gör att han ohämmat kan - och vågar - uttrycka sin odelade iver, vilket jag anser underbart! (ELLER så är det nåt så fruktansvärt ironiskt från hans sida, men det känns ej så...) |
|
|
Eller så har han aldrig åkt en riktigt bil förut ;) (BMW) Har aldrig upplevt att någon tycker att dem har upplevt en tråkig biltur i mina bilar heller, har man åkt Vovo eller Saab hela sitt liv har så man väl inte så stora förväntningar på en bilresa... BMW M-POWER |
|
| Ursäkta OT; men Gino - heter inte din bil "M550d xDrive"..? ;) | |
|
Sani: Ska krävas j-ligt mkt för att jag ska lägga några slantar på en diesel ;) Om man skall vara rent krasst så kanske 550i xDrive M-sport rättare benämning då... :) BMW M-POWER |
|
| Vad skönt med en likasinnad då - gjorde det en gång (Q7), det får räcka :) Know your enemy du vet... | |
|
Vi är nog inte ensamma om att rata diesel ;) sen att du ville kika om gräset var grönare på andra sidan, ja det går att diskutera :) BMW M-POWER |
|
|
Även om BMW gör fina dieslar så har jag personligen lite svårt att gå över på en diesel då ljudet är direkt tråkigt och den har inte den karaktäristik jag efterfrågar hos en BMW. Men man skall aldrig säga aldrig dock känns det avlägset just nu. |
|
|
Ni kan räkna in mig där också, Diesel är inte min grej. Sen tycker jag alltid att allting som går sönder på Diesel motorerna verkar vara så jäkla dyrt. Gillar inte turbodiesel med det där lagget i början, ush. |
|
| Jag tycker han är kul, men han är ju helt klart påverkad av något - en drogputte tror jag. | |
|
Ni kan räkna in mig oxå där,Visst diesel ok men orkade inte mer ett år.. Skön lirare han överreagerar lite kan jag tycke men vi alla är ju olika som tur |
|
| Aldrig en diesel på min gård... | |
| Fantastiskt klipp. Tror jag har sett det 70 ggr. Varenda gång jag ser det så blir min dag liiite bättre. Att efterblivna inte känner glädje,lycka,sorg eller har några känslor överhuvudtaget vet väl alla.......? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.