|
|
|
|---|---|
|
Tänkte skriva lite om mitt besök på YBB, jag har en gammal Dodge som jag importerade och efter tre års renovering är den klar för reg bes, ringde Carspect i Malmö men det fanns inga tider, kanske skulle det komma några tider om en månad och de undrade om jag kunde återkomma... Ringde då YBB och de frågade när jag ville komma dit, om 2 dagar svarade jag då jag visste att vädret skulle vara OK, visst inga problem svarade de och jag fick sedan reda på allt jag skulle göra innan besitkningen. Vägning och tankvolym mm skötte de, jag parkerade utanför besiktningen och blev välkomnad med kaffe och nybakad kanelbulle, en stund senare kommer bes. killen tillbaka med pappren och allt var OK, bilen inreggad och även besiktigad och körklar. De som jobbar där har själva fina bilar och behandlar kundernas bilar därefter, samtidigt som jag var där kom det en Porsche 997 in för besiktning så det är inte bara raggarjärn de besiktigar. Har du en entusiastbil eller är rädd om din bil och vill bli trevligt bemött rekommenderar jag att du kontaktar YBB på 0411-12600 och bokar tid, du blir inte besviken! Länk | |
|
Håller med! Kör en omväg förbi Ystad när Alfan skall besiktigas. Plötsligt har en tidigare småtrist kontrollbesiktning blivit en ren förnöjelse - heja YBB! ---- BMW CS/SC #6212 |
|
thekinglives |
NordicX: Tack för tipset, Perfekt semestertur! Kanske ett stopp på det urtrevliga fiket Cafe Annurlunda på vägen tillbaka.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.