|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Själv anser jag att F11 , med M-sport är den snyggaste kombi som gjorts hitills ;) Vad tycker du? Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! | |
| Tycker att e46 m-tech II ser för jävla fin ut fortfarande. | |
| Tycker E39 M äger men håller med jonte F11 är riktigt het oxå | |
| En brun Volvo 245 | |
|
Länk ;-) |
|
|
Starkt färgad av att jag just köpt min första F11:a så är min egen lista, baserat på egna bilar, följande: 1. F11 M-sport, Spacegrau 2. E46 Touring M-sport, silver 3. E61 M-sport, Carbonschwarz, 172M-fälgar ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
F11 är riktigt snygg - men jag föredrar utan M-sport. Jaguar XF Sportbrake är också väldigt snygg. /Masten |
|
|
Röstar också på F11 utan M-sport. E91 kommer också högt på min lista... /J.I |
|
|
E91 LCI får jag nog förtydliga... /J.I |
|
|
F11 är ju snygg som fan, helt klart. Annars tycker jag E34 kombi är nästan lika karaktärsstark som sedanen. Med andra ord väldigt snygg! |
|
|
Renault Clio Sport Tourer (otroligt snygg och jag gillar inte ens Renault=) Länk Aston Martin Rapide Shooting Brake (tyvärr bara datadesign) Länk Mercedes-Benz CLS Shooting Brake Länk Av BMW är en 5serie E39 Touring med M-Sportpaket nummer ett Länk En 540i Touring E34 är inte heller dum Länk gäller E46 Touring med M-Sportpaket också Länk F11an är trevlig den med Länk |
|
| En vit F11 med M-sport är riktigt nice! E39 Touring är också en klar favorit, i mina ögon en perfekt mix av "modernt" och det typiskt BMW:iga som tex E34 står för. | |
|
E46 står sig bra! ;-) Länk Länk ///Micke |
|
|
Bland BMW endast..? I så fall F31 335iM, eller denna - om hatchbacks tillåts: Länk :) (Annars är den fräschaste just nu M-B E63S T AMG 4-Matic..) |
|
| E91 | |
|
Sani - jag håller med. ;-) Tycker fortfarande att F11 är en fin bil, men F31 ser lite nättare och snabbare ut. Utanför BMW-sfären har jag en hemlig förtjusning för CLS Shooting brake, tyckte finska polisversionen var rätt läcker. Länk |
|
Verdi |
F31: Länk F11: Länk Själv är jag part i målet. Gillar min F31 men det är möjligt att F11 är lite snyggare. Eller? |
|
Det finns många. Här är en modern favorit: Länk Av F11 och F31 väljer jag F31 alla gånger. "BMW six appeal" |
|
|
Mmm, här kan jag gå loss i evighet :) Fuskar lite med specialare (vart tog karosseriorna vägen?): BMW: Länk Mercedes (W123 inte långt efter): Länk Jaguar: Länk Är allmänt svag för tvådörrarskombis (död produktkategori det med, vart är världen på väg? Ford: Länk Fiat: Länk Opel: Länk |
|
|
En Alpina B3 2,7 Touring E30 skulle inte sitta helt fel... Länk Det ska dock vara en royalblue metallic med gulddekor. |
|
|
Sen tycker jag att den här är rätt snygg även om jag är part i målet... Länk Dock slår den varken F11 eller F31 i skönhet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.