|
|
|
|---|---|
|
som rubriken. jag vill montera en vanlig farthållare i min bil. jag har 4cyl n43 motor och som jag fattar så borde det väl räcka att montera bara spaken för farthållaren och sedan koda in den i bilen. har jag rätt eller är jag ute och cyklar? | |
|
Ingen som vet? Kan någon svara på om jag måste byra spakcentral eller om det räcker med spaken. Mvh Peter |
|
|
jag kollade snabbt på realoem och det verkar inte skilja på centralerna, så antagligen bara fixa spaken. Jag hade ett extra spakställ för 1 och 3serien så därför kollade jag om det passade till 5serien men det är annat system där styrkolonnen endast skiljer om det är rattuppvärmning eller filbytarvarning. Länk |
|
|
Tack så mycket för det svaret. då ska jag kolla om jag har fäste för spaken till farthållare i min spakcentral och beställa en spak. jag har kollat och det finns uttag i själva plasten för spaken i varje fall. sitter bara ett litet plastlock. kodningen få jag väl plugga på lite mer men jag har beställt D-CAN kabel för programmering.. Mvh Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.