|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Grattis! Du lär bli nöjd! Jag var riktigt glad att komma tillbaka till min Ålträck efter 1,5 vecka med X1 2,0dxdrive faktiskt. | |
|
Grattis! Hur ser specifikationen ut? MVH Christofer |
|
| Grattis!! Bra val! | |
|
Tack! Det blir nog bra :) Tornadoröd Premiumpaket Dragpaket Skinnklädsel Värmare Backkamera Last hållare thule för rails Parks sensorer fram och bak Tonade akustik rutor Typ det mesta utom nav, panorama och elstolar. |
|
|
Fin specifikation, värmare är särskilt gött. Det finns dock väldigt mycket mer att lägga till förutom det du anger... MVH Christofer |
|
|
jo det finns en massa onödig skit, jag har sett listan. Men jättelång var den inte. det jag vill ha var panorama och elstolar med minne. Resten kan man typ skita i.. Då hade ju pengarna räckt till en Estorilblå 320da m-sport xDrive med värmare och tonade rutor istället :) |
|
|
Går det att få fjärrstyrd värmare till F30/31? Finns inte att välja i konfiguratorn, men det vore ju högst underligt om det inte skulle gå att få i en premium-mellanklassare när det funnits till ex. Golf under många år. MVH Christofer |
|
|
har faktiskt ingen aning jag bara utgår från det... märkligt annars. Hade värmare i min 540 från 98, bensinare iofs. |
|
| Fick offra min underbara 328 mot en ny alltrack , hoppas ja blir nöjd, va gör man inte för familjen. | |
|
Hej på er. Glömt lägga in....men VW gjorde en rekordsnabb leverans! Har haft bilen en månad nu... 2 veckor efter att bilen beställdes så lite chockartat så kontaktade säljaren mig och säger att bilen har kommit... Tydligen någon som hoppat av sitt köp och fabriken matchade den mot min order då specen var exakt lika.. måste ha inträffat i princip samtidigt som den gick av fabriksbandet. .hur stor är sannolikheten? Så jag har hunnit köra några 100 mil och måste säga jag är jäkligt nöjd med den. Går hur fint som helst :) bekväm, mjuk, tyst och allmänt bra. Sjukt prisvärd. |
|
| Crille82: BMW eftermonterade värmare i min fars F31 320d Xdrive, han kunde inte beställa det från fabrik. Kostnad ca 24k om jag inte minns helt fel. | |
|
mistafrizz: OK, det är så, märkligt (dåligt) att det inte finns som tillval. Din far fick ett väldigt rimligt pris. Materialet, värmare, styrning och fjärr, cirkulationspump och doserpump är dyrt bara det. Sen är det ett jäkla jobb. Har utfört dylika operationer på jobbet, då till en kostnad av ca. 30´ och då har vi inte tagit betalt i närheten av timmarna det i själva verket tar... MVH Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.