|
|
|
|---|---|
| Funderar på att komplettera min bil med dragkrok och hittade dragkrokskungen som ska ha ca 6800inkl montering och allt, verkar prisvärt? Det enda tråkiga verkar vara att pdc:n kommer tjuta vid back men det kan jag leva med... Någon som provat dessa, blir det bra, blev ni nöjda osv? Med tanke på att originalmont kostar ca 20kkr så känns frågan relevant... | |
| Varför inte Dragkulan? Får ofta goda omdömen, Länk | |
| På dragkulan låter nog inte PDCn | |
| Det är många här som anlitat Lars på Dragkulan och ingen verkar missnöjd. | |
| Det finns en del missnöjda dock, men inte många | |
|
Oj, vilket slagkraftigt budskap... Jag har anlitat Lasse på dragkulan vid ett flertal tillfällen och alltid blivit nöjd. Trevlig typ dessutom! |
|
|
Kolla på ARN;s svarta lista, någon dragkrok firma var med på den lista och det kan ha varit dragkrokskungen, observera att jag är högst osäker på att det var just den firman! |
|
|
Dragkulan är annars kanon bra! |
|
|
Svarta listan handlar om dragkrok.net i Halmstad enligt Råd&Rön nr 7 -13 Readly är en bra app. :) |
|
|
Tack för information om andra, får kanske kolla in dragkulan där... Men hur var det nu med dragkrokskungen som var den urspr frågan. Ingen som har någon erfarenhet där alls? |
|
|
Bruno, tack för klargörandet! :9 |
|
|
Hej! Lasse på dragkulan här! Har fullt upp hela tiden med jobb o har inte Alltid tid o svara. Men vill bara säga att alla kunder är välkomna! Och vid minsta lilla osäkerhet så har ni 30 dagars betalning på er!!/Lasse |
|
|
Det går att montera både avtagbar dragkrok och specifik modell anpassad elsats till dragkrok själv och nya regler gör det lätt. De kan lätt beställas från England t.ex från " pfjones". Prisskillnader mellan England (med frakt inkluderad) och Sverige är för stort. Det finns flera sidor på internet som visar hur man monterar den. När det gäller BMW E90 titta på här Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.