|
|
|
|---|---|
|
Letar febrilt efter ovanstående, kraven är: Årsm. 09/10, Diesel,525, och uppåt, M-paket, och gärna så mycket övrig "lull-lull" som möjligt! Touring är förstahands val, samt under 10k mil! Kanske hårda krav? Men tips mottages gärna på flera objekt, länkar till Tyskland el. liknande går bort, då tiden tyvärr inte räcker till en utlandsresa! Kanske ngn här på AP, vill avyttra sin pärla:) ? Egentligen borde ALLA köra BMW! | |
|
Jag satt själv i exakt samma letande för ett år sen och VET hur svårt det är att hitta bilen med stort B. Kan tipsa om en av bilarna som jag missade med en hårsmån då, som är till salu igen nu har jag sett. En fin 530d med xdrive och många av de mest trevliga utrustningsalternativen. Länk |
|
| Jag har varit på jakt efter nått liknande, men de som var aktuella var för dyra, eller gått för långt. Slutade med att jag beställde en ny F11 istället.. | |
| Det tog tid. Men till slut hittade jag den bil som fortfarande, ett år senare, ger mig ett stort leende varje dag. En F11 med motsvarande spec hade jag aldrig haft råd med. | |
råbban |
Känns som att just e6x har sjunkit mer i värde i Tyskland ? Kanske kan löna sig att ta hjälp av någon eventuellt ? |
|
Tiden räcker inte till en utlandsresa? Du menar att den dagen det tar att åka ned på morgonen och hämta bilen för att sedan köra dem hem till Blekinge inte går att pressa in i ditt schema? ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.