|
|
|
|---|---|
|
Min varningsblinkers knapp är trasig, vill säga den vill inte låsa sig utan vill vara ute hela tiden. Någon som vet vart man kan få tag i denna eller om någon har en begagnad? Tack på förhand. | |
|
Här finns en Länk 628csi |
|
|
Det är tyvärr fel varningsblinkers, jag har den fyrkantiga.. Tack för svar endå. Har för mig att jag såg för ett tag sedan på tradera dessa nya, men har sökt men hittar tyvärr inte.. |
|
|
Här en fyrkantig Länk Eller om man kan flytta över den fyrkantiga delen från din gamla. 628csi |
|
|
Tackar för svar! Lite fundersam med att handla från ebay, har ingen riktig koll på hur det går till. Någon som kan dra en liten genomgång? |
|
|
Här en i USA Länk Längst ner på startsidan på ebay finns instruktioner, lycka till. 628csi |
|
|
Får tacka så hemskt mycket för svaren! MVH |
|
|
Bara ett litet tips som kanske kan funka. På båda mina E21:or (81 och 82) har den varit dålig. När jag väl tryckt på den så var jag alltid tvungen att för hand dra ut det till ändläget för att den sen skulle gå att trycka in och fås att fastna, fjädern som skulle trycka ut den hela vägen hade väl antagligen blivit trött av 30 års ihoppressning :) Värt att prova:) //RX400h -08 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.