AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.717

Fundering X3 F25

Vad säger panelen om denna X3a? Vad anser ni om priset? Någon speciell utrustning den saknar (förutom sportstolar)? Någon som har sett denna inredning live, är det mer mot det tegelröda hållet?

Länk

Sportstolar bör du ha likaså servotronic som denna saknar. Annars ser den fin ut om du gillar skinnet :-).

Priset är jag lite osäker på - Jag har faktiskt planer att sälja min F25 inom kort fast det beror på vilket inbytespris jag får :-) min har dock betydligt mer utrustning (Navi Pro, Panorama, Hifi mm) än den länkade. Skicka ett PM om du är intresserad.
Gu
204
Gusvigilante
Audi A6 Avant quattro -16
BMW 320 xdrive M-sport
Den bilen jag lånade hem hade rött skinn. Personligen har jag svårt för den. Som jag minns var den ganska djupröd. Men jag kan ha fel.
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Sportstolarna har fler inställningsmöjligheter men kan man hitta en bra körställning i en standardstol sitter man i princip lika bra i en sådan.

Backkamera kan vara bra när man har drag har jag märkt. Jag har blivit imponerande säker på att backa exakt rätt till draget :) I övrigt har jag inte mycket nytta av kameran. På vintern är den mest full av smuts och/eller snö.

Den färgen på skinnet hade jag inte valt. Åtminstone inte i en vit bil. Men det är jag det...

Värme i baksätet är uppskattat. Det verkar som det saknas på den här.

Priset har jag egentligen ingen åsikt om. Lite högre än jag trodde.

Hur som helst är det en väldigt tidig bil. Jag beställde min en månad innan premiären och fick den i april 2011.

"BMW six appeal"
Verdi
Å fy. Varför har du fastnat för den?
Verdi, har du möjligtvis hört talas om "smaken är som baken, delad"
Personligen tycker jag det är oerhört skönt att alla inte har samma smak, tänk om alla hade tänkt som dig?
Verdi
Visst. Först uttryckte jag min åsikt. Sen undrade jag över vad det var han gillade? :-)
Verdi, om jag är inte helt fel ute så var du inne på en S4 avant med röd och svart skinnklädsel?? Då är detta mycket snyggare :)

Hade det varit på en svart eller mörkgrå bil så tycker jag det hade varit riktigt snyggt med denna rödbruna skinninredning. På en vit är jag inte lika säker. Enklast hade varit att bilda sig en uppfattning genom att se bilen i verkligheten (tror det är svårt att fånga färgen på bild) men det är lite för långt att åka bara för det...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.