|
|
|
|---|---|
|
Hej Det är så att jag kört hem en fin E34 från tyskland. Är helt borta när det gäller all form av elektronik. Hur kopplar man lättast in sidoblinkers? Finns det något bra sätt som fabriken drog kablar på svensksålda bilar? Om det fanns någon idiotsäker guide så skulle det uppskattas :) | |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Min 535i E34 var också från Tyskland och hade eftermonterade sidoblinkers. Tyvärr var själva blinkers ohyggligt fula (de var ovala och inte alls BMW original). Så de var jag bara tvungen att byta. När jag gjorde detta så såg faktiskt kablaget bakom skärmen fabriksmonterat ut. Att det inte var gjort hos en auktoriserad BMW-verkstad var lätt att se. Men kablaget såg som sagt fabriksmonterat ut. Så det är inte omöjligt att allt kablage faktiskt är framdraget. Ska se om jag kan hitta några bilder när jag gjorde detta. |
|
Det finns fördraget kablage! Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Stort tack grabbar! | |
|
Det är även framdraget på E32, redan från första årsmodellen. Köp et kit från BMW så medföljer en utförlig instruktion på hur man monterar. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.