|
|
|
|---|---|
|
Har blivit med 840 igen efter närmare 2 år av saknad sen jag sålde den förra i ett svagt ögonblick.Känns som man kommit hem,den har Csi front å jag saknar vänster täcklucka bredvid nummerplåt.Någon som har el. har tips onödigt dyr på BMW. Mvh Patrik | |
| Grattis - kul och spännande! Vilken menar du? Vänster täcklucka brevid nummerplåt? Bild? | |
| va sugen på att köpa den oxå, men du han före... vad blev slut priset? | |
|
Gratulerar till nya kärleken. Hoppas du får många roliga mil med henne. /F1 |
|
| AlexanderK jag menar en liten plastlucka som på höger sida döljer fästet för bogseröglan men jag behöver vänster. Skillde över 800 för att det var en csi-front mot en vanlig.(Bild kan jag fixa när nån son kommer hem, är fullständig datakatastrof) | |
| Okej, | |
|
la//on i mina ögon ett klipp men slutsumman vill jag nog behålla för mig själv. Är mkt nöjd besiktigade i måndags med blankt papper bra med tanke på att senaste bes gjordes 2011 å bilen rullat 7 mil sedan dess.Lite tråkigt med killen jag handlade av han hade samlat på sig lite bilar att ha å pilla med på ålderns höst Merca 560sec Audi urqattro Audi 200 avantqattro mm.Men cancer satte stopp för planerna. Mvh Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.