|
|
|
|---|---|
Berra |
Väntar på en 428xi som kommer inom kort. Snart kommer också kylan så frågan är vilka vinterfälgar kan man använda? I registreringspappren står 8Jx18/ET34 fram och 8 1/2Jx18/ET47 bak. För att göra det hela svårare så har jag valt till M-bromsar så jag antar att jag inte kan ha 17-tums utan måste upp på minst 18-tums. |
| Bump. Hitta du några bra 18"? Med rätt ET? | |
Berra |
Det var inte så lätt att hitta fälgar då jag var ganska tidig med min 4-serie. Till slut blev det ett par Dezent TB (mattsvarta) 18-tums som passar jäkligt bra ihop med den estorilblåa färgen. Jag har M-bromsar och jag tror inte att 17-tums hade fått plats. Det är inte mycket mellanrum kvar när vinterfälgarna är på. Jag har haft min bil i ett halvår nu men har fram till dagens datum hittills inte sett en enda 4-serie på vägarna. Förhoppningsvis blir det dock en och annan som kommer nu med vårvärmen! |
|
En granne här har en 420d, men det är också den enda som jag sett ute på vägarna öht. Beror det på helt felsatt pris? Beror det på att folk fortfarande håller sig till e92? |
|
|
Berra, har du samma ET fram och bak på dina vinter fälgar dvs ET34? Jag har en likadan bil med M-bromsar. IG |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.