|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Runt 300' i slutpris. |
|
|
Undrar du för du vill sälja eller beräkna värdeskillnaden:-) Tittar man på bytbil finns blåsning ett på ucars och tvåan viponwheels? De har varit i lager ett tag och den ena prissänkt. Din är som de import vilket gör försäkring 30-40% dyrare än svensksåld. Fördelen är att du tagit in den för att köra själv och smakfullt specad. 289 kkr på blocket så borde den vara såld men formulera dig tydligt och konkret att muppar kan vända sig nånannanstans och bara mail till en början så undviker du så mycket som möjligt ooseriösa. Bilfirmor har den fördelen att de kan erbjuda finans, sen har man den gamla klyschan att bilar från 100kkr vill folk köpa i bilhall. Jag tillhör i alla fall de. Gamla lyxlimpor är det få som vågar köpa pga kostnader men när man väl haft en vill man inte vara utan.. 200kkr gissar jag värdet kring julafton om tråden är aktiv då. Som sagt det är alltid dyrare att byta bil som fransosen postar än att behålla den så länge som möjligt och jobba med förebyggande underhåll. Man får tyvärr inte som förr i tiden bättre betalt för fina ex men de säljs alltid på enkelt vis då bilen talar för sigsjälvt och inte ägaren för den.. Mvh Asken |
|
|
Håller med Asken. Den ligger nånstans under 300.000. Ligger 2 M Sport på Blocket hos handlare för 349. Men de har legat ute länge. Med facit i hand så var mina spekulerade 40-50000 i halvåret inte så överdrivet. På en annan sida, ska du byta till en ny V70, så lär ju den också dyka en hel del. Och som andra påpekat, långt ifrån lika komfortabel och trevlig att leva med. Denna är väl det närmsta ja hittade. Kommer dock med 12 månaders garanti. Länk |
|
|
Nu ligger det en på 8200 mil på Blocket. 329.000 begärt pris. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.