|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara skriva att jag kom hem för 3 timmar sen från tyskland med en stor present till mig sjäv :) Det blev en 760 av modellen e65! Fantastisk bil måste jag säga vilken KOMFORT! Får lägga in lite bilder på den senare om ni vill :) | |
| grattis hörru välkommen in i klubben | |
|
WAN, Tackar , kan säga det gick undan på autobahn haha blev väl ett bensin stopp mer än vad ja räkna innan. Men ska man ha kul så får de kosta |
|
| Grattis!! | |
| ja de kan jag tänka en helt underbar bil att åka i de är den andra 760 jag har .du får ordna fram lite bilder på den sedan | |
|
Grattis till BMW:s absoluta toppmodell! Att en två ton tung bil med V12 drar lite soppa får man nog unna den... =) Väntar fortfarande på dagen att ens få provköra en bil med V12-motor. __________ Mvh Grelle |
|
|
Gratulerar! Var nyligen en tur med min till Westerstede i Tyskland. Körde då 185 mil t.o.r med en snittfart av 107 km/h och en uppmätt snittförbrukning på 0,97l/mil. Tycker faktiskt att det är imponerande snålt eftersom min Volvo V50 diesel under samma förutsättningar tar 0,6l/milen. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Grattttis. Sneglar själv på en 760 e65 lci. Eller kanske en F01. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.