AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
477

Ville bara dela med mig ..

Aldric
Så igår sa min sambo sen förra måndagen så här:

"Vi kanske kan sälja din BMW och min Volvo, så köper vi en annan BMW om du så gärna vill ha en."

Är hon inte inte ljuvlig? Inte en dag går utan att hon ojar sig över att min bil drar 1l/mil, eller att försäkringen kostar en halv månadslön, eller att den kostar rumpstek att reparera, ändå säger hon att vi skaffar en ny om jag så gärna vill.

Hon har en singel storasyster om nån undrar .. *skrattar*

Ok, pointless inlägg, jag vet, men vad 17 då ..

*letar fin 320i limo E36*
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Dom är ju sådär...
Får dom bara åka tillräckligt länge i bimmern så förstår även dom sen :)
Hade stora problem vid både första och andra bmw:n. Nu skulle jag få dubbelt så svårt att byta till nåt annat om jag fick för mig det.

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

Mvh
Anders S.
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Synd det är så långt till Borås ;)

Jag kan nämna en grej som jag och en polare så på knutstorp i år. Vi satt och pratade, och då kommer en mörkhård tjej från till en M3 Avusblå med Slicks. Öppnar dörren, och tar ut något ut handväskan. Inte så konstigt... Men när hon ska stänga dörren, så börjer hon sig ner och trycker igen dörren en ena handen på den svarta listen som finns på dörren.

Båda jag och min kompis blev rörda och förstog att hon har fått veta hur man behandlar en BMW.

Vet inte om det är någon här på forumet som äger bilen och tjejen, men isåfall GRATTTTIS.
Menar du den svarta sido listen??? =) För om det va en Limo och hon trycker med handen på listen som går vid fönstret så e det fel... Där använder jag "bumper shine" och då blir det ju fingeravtryck! =) *hihi* Annars så visste ju den bruden som du säger "hur en BMW ska tas" =)

Mvh Tobbe
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Det var nog ordföranden i Sport cluben Anders Bjäregårds tjej det, hans bil är en coupe.

//Niklas
BMW CS NORD 3555
BMW SC
Knutstorp 1.16:52
Vice ordf. menar du väl :)

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Respect till henne!!!
Jo
233
Jomu
528iA Touring -00
Gift dig med henne fort som ögat !!!!!!!!!!!!!!!

Joachim
Aldric
Blir nog bröllop (med damen) i maj nästa år, lite för sent på året att börja rota med det om man vill ha utomhusbröllop .. =)

*letar fin 320i limo E36*
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.