|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker om denna bils utrustning och pris? Rimligt pruta ner till? Länk | |
|
Dyr och dåligt utrustad. Förutom vad man kan förvänta sig finna i en 525xdt M-pkt har den automatiskt avbländbara och infällbara speglar. En lagerbil som stod över 7 månader innan den blev såld. Välj en annan eller pruta rejält. Du får en ny 520xdt "fejk" demobil för samma summa med fler tillval. Men då får du dock vänta några månader på leverans. Mvh Stephan |
|
|
Då framstår den här som ett bättre alternativ i mina ögon: Tyvärr ville de inte ha min i inbyte :-( Den har mer utrustning än vad som står i texten, bl.a. HUD och soft close mm. Dock ingen x-drive. Länk Den är prissänkt från 419" |
|
|
Lite mer info Länk |
|
|
Ett av mina krav är fyrhjulsdrift. Ser inte ut vara det på den bilen. Ett alternativ jag har är en xc70 svart met 2014 helt ny. Svart m mycket utrustning inkl dieselvärmare avtbdrag vinterhjul mm 390.000. Men det ju ingen bmw såklart. Ord pris 455. Nu kampanj |
|
|
På mbilar skickar de med beg vinterdäck m sunkiga fälgar. Kostar 17000 extra få i en dieselvärmare. Känns småsnåla när man ska ut med 430 för en beg bil. Volvo skickar med allt nytt. Känns inte sniket Så nu kostar den 447 med värmare |
|
|
Får bli utan värmare. Ursprungspris är 439.000. Han gick ner till 430.000 inkl beg vinterdäck. Jag bjöd idag 400.000 inkl vinterdäcken. I vilket läge är bilhandlarna idag? Säljer de bilar för 400.000 till privatpersoner? Köps inte de flesta nya bilar via företagsrabatter? En lätt beg bil för 400.000 kanske inte är så lätt att sälja |
|
|
När jag letade 530 blev flera bilar sålda rätt omgående, pratade med en säljare på bmw och enligt henne är typ 530-535 riktigt populära och går iväg direkt. Jag tycker att 525:an är för dyr, jag tror inte heller de backar 30" till, varför inte köpa en ny 520 x-drive istället? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.