|
|
|
|---|---|
| Jag ska inom kort beställa en f11 och funderar kring inredningsvalen. Det lutar åt ljus inredning, sportstolar med dakota beige skinnklädsel. Nu till min fundering, går det att kombinera ljus klädsel och ha övrig inredning mörk dvs benutrymmen,bagagerum etc. Har sett begagnade objekt med den layouten men kan inte hitta valmöjlighet i BMW-konfiguratorn. | |
| I prislistan kan man beställa till exempel oyster/svart men det finn vissa krav på övrig utrustning som då måste beställas. Kolla listan. | |
|
Om du tar tittar i katalogen på 5:an kan du se på sidan 50 och 51 vilka kombinationer som ger ljus respektive mörk klädsel. Vill du ha Venetobeige får du ljus klädsel, för alla andra alternativ blir det mörk; antingen brun för Mocca eller svart för övriga val. Undantag - väljer du Modern Line så finns Oyster klädsel även med oyster inredning. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Jag har köpte en 520d med ljus klädsel men mörkt vid benutrymmen. Heter i min offert. LCOX Läder Dakota Oyster Exklusivsöm Men det krävde att jag valde Luxury line. |
|
| Tackar för informationen kring detta! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.