|
|
|
|---|---|
|
Jag har en e60 med business paket. I instr.boken står att man ska ha en navigations-dvd. Vad är det? Vet knappt om jag har nav. i bilen. Hur får jag reda på det? Rimfrost: Rattmuff på Tjällossning: Rattmuff av | |
|
Det finns två versioner av navi till e60. Business och Professional. Professional har en större skärm meda bilar med business navi har samma skärmstorlek som bilar utan navi. Lättaste sättet att kolla om du har navi är ju att kolla i huvudmenyn på skärmen. Finns där ett alternativ som heter navigation så ha du ju det. Kartorna till navin ligger på dvd. Om jag kommer ihåg rätt så har Professional en extra spelare i handskfacket för kartor. |
|
|
Nej, navigation står där inte. Där står climate-communication-entertainment-obc Finns det möjlighet att skaffa navi på nåt sätt? Rimfrost: Rattmuff på Tjällossning: Rattmuff av |
|
| Bilar med navi har valet navigation istället för obc (On Board Computer) på skärmen. Det finns de som har eftermonterad navi men det kräver en hel del jobb och kostar en bra slant. | |
|
Ok. Tack. Får navigera med iphonen ist. Funkar ju det med. Rimfrost: Rattmuff på Tjällossning: Rattmuff av |
|
|
Jag installerade navi pro i min som inte hade någon navi från tidigare. Det du behöver är: - Skärm 16:9 - Navi, CD, radio enhet - iDrive kontroll - GPS-antenn - Panel kring navin och kring brytarna där under - Programmera om bilen Kollat denna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.