|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte sänka min bmw e39a touring, och undrar om de finns något negativt med att korta stagen till nivåregleringen, tänkte ifall givarna tar stryk om man kortar dom alldeles för mycket? Min bror har en touring som han endast korta dom med 2cm, visst blev de skillnad men vill gärna ner lite till med min! Vet att de går att sänka dom elektroniskt, men dom tar 700 för en justering av nivåreglering här i karlstad och tycker de är lite saftigt, och skönt att göra såna stag om man vill ha upp den igen! Mvh | |
|
Hitta någon som har INPA, går bra att ändra höjd med. ___ Min bil: Länk |
|
| Är de nån mjukvara man kan skaffa själv? Har en kompis som jobbar på verkstad och han har tillgång till de mesta inom felsökningsdon. | |
|
Sök på eBay. Man hittar mjukvara och kabel till obd-kontakten för en hundring eller två. |
|
|
Kortar man stagen är det risk att de skadas när man hissar upp bilen! Gör sänkning med diagnos istället, mycket smidigare! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej! har inte sett att ja fått något svar på tråden förens nu, så hoppas de inte gör något om ja svarar nu! Har kollat lite på Ebay ang INPa och Obd kontakt, men ja verkar bara finna kontakten? Länk Är detta vad ni menar eller är ja helt ute och cyklar? Kan inte så mycket tyska :) Mvh |
|
|
Den blir bra! Du behöver en dator såklart att koppla den till och installera medföljande programvaror på ;-) /Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.