AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
11.850

Bästa pris på original CSL fälgar?

Sida 2 av 2
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Känns som man tappar poängen med att sälja via Internet om man inte vill skicka fälgarna. Varför skulle det strula? Och om det gör det, så är det väl därför man har försäkringar?

Jag har köpt ett antal uppsättningar hjul via eBay. Ibland så påstår säljaren att han bara skickar inom Tyskland, men det brukar inte vara några problem om man skickar ett mail och frågar efter frakt till Sverige.
jo
580
joxgbg
M3 CP -17
Jag har handlat massor av bilgrejer på tyska ebay, och det står nästan alltid att dom inte skickar till sverige. Om man väl frågar brukar det dock aldrig vara problem, ett par gånger har jag budat hem grejer utan att fråga och ingen har surnat ihop än.... :)

Senast betalade jag 500:- i frakt för en komplett hjulsats från södra tyskland, bussgods tar 649:- inom sverige!

Värt att tillägga är att jag inte snackar ett ord tyska, men de flesta säljare fixar engelska, och när inte detta funkar så har jag kört google translate.
Tack för ebay-länken men det är 8"
Breda framfälgar, inte 8,5 som csl är.
Spelar kanske mindre roll men ändå :)

8" är competition package
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
Vi har original CSL fälgar.
Om det finns ett stort intresse för dessa så skulle vi alltid kunna ordna ett gruppköp med riktigt bra pris.

Mvh
Viktor Örtegren
E-post: viktor@schmiedmann.se

WWW.SCHMIEDMANN.SE
Vi har ALLT till BMW!
Vad ska ni ha för en uppsättning Viktor?
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
Ord.-pris för en komplett uppsättning ligger på 20940;- inkl. moms.
BMW CS och SC betalar 18900;-
Vid ett köp om minst 3 kompletta uppsättningar kan jag få ner priset till 17800;-
Om det blir fler än 3 kanske jag eventuellt kan ordna ytterligare lite bättre.

Bara för att vara extra tydlig så ingår det alltså inte däck med dessa priset utan det är endast fälgar.
Bakfälgarna är billigare än fram så om man t.ex. bara vill ha 4 bakfälgar så ligger ord.-priset på 19642;-
Gruppköp: 16700;-

Mvh
Viktor Örtegren
E-post: viktor@schmiedmann.se

WWW.SCHMIEDMANN.SE
Vi har ALLT till BMW!
gi
40
givetvis
BMW M3 SMG II -03
Uppar en gammal tråd. Var hittar man orginal CSL-fälgar alternativt competition till bästa pris i dag?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.