AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.562

Bmw träff i borlänge 12:e oktober.

Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Hejsan.

12:e oktober så har vi en BMW träff på Carlia Bil i borlänge. Träffen börjar klockan 11:00.
På plats kommer vi ha en 428i med M paket för den som vill titta närmare.
Vi kommer att ställa upp alla BMW på gräsmattan utanför Carlia, så att förbipasserande på vägen kan njuta av att se alla fina bilar.
Vi kommer att ha en liten prisutdelning också, dock så har vi inte riktigt bestämt för vad vi ska ha prisutdelningen. Finaste bilen, roligaste bilen eller mest långväga besökare. Eller alla tre klasser.
Vi kommer att ha BMW CS på plats också, så för er som ännu inte är medlemmar så är ni välkomna att bli det då.

Ni är alla varmt välkomna.

Es
50
Estoril2
F80 M3 -17
F11 520d -15
Låter kul! Jag kommer förbi.
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Det verkar som det kan bli en del folk i alla fall.
Jag har talat med många kunder på jobbet och diverse andra forum.
Så har ni möjlighet, sväng förbi och kika.
Ki
539
Kimmo
Clio RS -03

Tyvärr får jag avstå även denna träff. Är i Stockholm... Ser fram emot att få visa upp Alpinan nästa år istället...

Länk
Visa användare
227
darkus
BMW 530i -94
Ja såg det här alldeles för sent.
Var först till Nyhammar för att titta på en vinterbil...bmw så klart...sen när ja skulle till Falun för att titta på en annan så såg jag er när jag åkte förbi. Vart u sväng direkt. Synd nog hade jag inte video kameran med mej så ja kunde filma dom fina bilarna.
Hade tyvärr inte tid att stanna för jag hade ju bokat en tid när jag skulle kolla på bilen i Falun.

Visa användare
227
darkus
BMW 530i -94
Va och handla nya lister till e34:an på Carlia i Borlänge i Fredags, och då såg ja inget eller dom sa inget heller om att det skullle bli nån bmw träff. Tyckt ja va lite dåligt. Sätt upp en skylt utanför eller ge info till BMW kunder bord dom gjort iaff.

Alzen bord få gå runt med den där stålman dräkten igen en hel dag för det misstaget :)

Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Hej.

Det blev en trevlig träff såhär på höstsidan.
Vi fick dock tyvärr ut informationen lite sent, och på grund av byte av datasystem, inventeringar och diverse annat så blev det väldigt dålig skyltning på Carlia Bil både i falun och i borlänge.
Men till våren laddar vi om och kör på med nån träff till.
Och stort tack till Asken och Alexander som kom upp ifrån stockhom med 435:an och träffade lite dalfolk.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.