|
|
|
|---|---|
| Häromdagen sa jag till mig själv att typ bara handla på mister auto i nödfall:). Det strilade med förra leveransen men supportern löste det faktiskt ganska fint. Nu har jag en baklampa som fästet har knäckts på. Höger bak i luckan. e61 2009. På mister auto har dom den. Men är det original. Det är hella. Kostar runt en tusenlapp. Scmiedmann har för nästan samma pengar men där står det att det inte är original. Har glömt att kolla vad den kostar på bmw. Men förmodligen det dubbla. Någon här som köpt belysning från mister auto? | |
|
Min erfarenhet gäller visserligen inte BMW utan SAAB till vilken jag köpte en original VALEO strålkastare. Jag har inget negativt att säga om den affären. Strålkastaren var transportskadad när jag fick den men det löste dom snabbt, galant och hela konversationen hölls på svenska. Per L |
|
| Handla på www.bildelsbasen.se så får du en originaldel för 500 kr istället. | |
| Kanske lite dyrare, såg att du har en LCI. | |
| NordicX. Precis eftersom det är en lci så finns det konstigt nog bara ett fåtal. En felfri för 950 kronor. Känns kanske bättre att köpa en begagnad men ändå original istället för en ny från mister auto. | |
| fördelen med bildelsbasen är just att det är original men även att delen är lika sliten som den på din bil, köper du en på mr auto eller någon annan eftermarknad vågar jag lova att den inte kommer att matcha färgmässigt till ditt andra bakljus. | |
|
Jag köpte baklyset från mister-auto, det var Hella och såg EXAKT likadan ut som den jag bytte ut (LCI) |
|
| Dofus. Skönt att höra. Det står på deras hemsida att det är hella. Vet inte vad original lampan är för fabrikat. Ringde till BMW idag och dom ville ha 1930 kronor. Jag har ändå några andra grejer jag tänkt köpa på mister auto så det får nog bli en lampa därifrån om du nu tycker den var godkänd. | |
|
Original var hella det med.. Men roligt med alla som spekulerar vilt ...;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.