|
|
|
|---|---|
|
Vill tipsa om denna sida, Camskills, Länk Köpte precis 19" därifrån, väldigt bra priser. | |
| Bra, tack! | |
| Tack för tipset! Riktigt bra priser, har du fått leveransen också? Hur lång tid tog det och vem leverarade i Sverige? | |
| 1½ vecka inklusive helg tror jag det var. Det var PostNL som skötte leveransen till sverige sedan tar Posten över. | |
| Camskill har helt klart bra priser, fast sist jag köpte däck var faktiskt Molway billigare. | |
|
@snajdaren Kördes däcken till utlämingsstället eller fick man böka med att vara hemma när de kom? |
|
| Först leverans hemma sen fick man hämta de hos Posten. | |
|
Hej alla! Jag ska köpa nya vinterdäck i dagarna, blir antingen nokian hakkapeliitta 8 eller kanske Gislaved Nordfrost, någon som har erfarenhet av dem? Sen undrar jag lite över vilken sida som är "bäst"? Däckonline, däck365 eller www.tirendo.se/ ? Tacksam för hjälp! |
|
| Jag köpte vinterdäck i 15" och 16" och då var Guson däck www.gusondack.se billigast på de märken jag valde. | |
|
GustafNystrom: Sök på din dimension och däckmodellens namn på Prisjakt så får du fram billigaste stället. Har själv bra erfarenhet av dackonline.se och Molway, men jag tror inte att det är någon större skillnad mellan de olika onlinehandlarna egentligen. När det gäller bästa dubbdäck så verkar ju Hakka 8 ofta vara bäst i test tätt följt av ContiIceContact. |
|
|
Ah smart! Testade prisjakt och det blev däckonline så jag kör på det! Blir nog ett par Hakka också :) Tack för svar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.