AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
3.125

MD Motor Täby

Fr
83
Fredrik.A
120d M-sport E87 -08
Är det någon som känner till något om MD Motor i Täby?
Kikade på Google och fann där (lite väl?) många översvallande recensioner, men några var också starkt kritiska.
Är MD Motor något ni skulle vända er till vid köp av kärra?

Tacksam för input.
3M
718
3MW
E36 Ti
Har själv varit där två ggr för att kolla på bil som de haft,
Visst har de fina bilar inne och ev lite näsan i vädret men annars så är de rätt så trevliga och bra att snacka med, anledningen till att det inte blev affär för min del var att vi inte kom fram till ett bra pris mellan deras bil och min dåvarande M5 E60. Men självklart så får alla bilformor kritik ;)
Men är du intresserad utav någon bil där så åk dit och få en egen uppfattning :) Jag kommer inte att tveka att köpa bil från de i framtiden om de har rätt objekt för mig, men det är min personliga uppfattning.
ZO
276
ZORG
AMG E63 BiTurbo -12
V70 D5 extra allt -12
325 turbo -87
320i -85
Jag har köpt en bil av dom,
Det var inga problem alls utan jag fick bra bemötande när jag påpekade några mindre saker på bilen som ett dörruppslag och att de var dags för byte av bromsvätska var svaret "givetvis ska vi ordna det jag ringer och bokar tid direkt hos bavaria"
3 dagar senare hämtade jag bilen och allt var ordnat som överenskommet.

Alla gånger kan det givetvis inte gå perfekt när det handlar om begagnade bilar ,man bör givetvis göra alla kontroller man kan som köpare,
men enligt mig så gav dom ett bra intryck och jag skulle inte tveka att handla av dom igen.
Fr
83
Fredrik.A
120d M-sport E87 -08
Tack för era inputs. Var där och kikade på en bil men lukten inuti bilen avskräckte tyvärr. Ok bemötande, men när jag ringde för att tacka nej anade jag en sur min bakom de avslutande orden.
Aja, finns ju en del bilhandlare därute. Betyget från mig blir ok, kanske blivit affär om bilen varit i bättre skick och främst inte haft den där lukten som påminde om rengöringsmedel blandat med gräddkola för att dölja dålig lukt.
Dessutom stenskott och för att få den bättre hade nog gått på en slant till varför jag valde att avstå.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.