|
|
|
|---|---|
|
www.bmwpower.nu/powerborsen/bmw.asp?id=36658 tycker ni prissättningen låter ok? är det inte lite väl mkt....? | |
|
En unik bil är svår att värdera, men om du jämför med en vanlig 735 -88 med plyshklädsel så ligger de normalt på ca 20.000:- inte 70.000:-... så visst är det mycket. Jämför med min 750 -91b "fullutrustad" 18" Momo Sport mm. den får du för 55.000:- //Daniel |
|
|
Så mycket är det väl inte värt med ett eftermonterat Webasto soltak. "Unik" så tillvida att E32 med dylikt tak är ovanligt men webasto soltak av samma sort finns för efter montage till de flesta bilar...se här: Länk Köp i så fall Dannemans 750 och montera ett tak så är saken klar... |
|
|
vet inte om jag har råd att hålla en 750:A.... annars så visst... aah du bor oxå i malmö d-man! är din bil möjligtvis vinröd-metallic? annars kan vi juh byta rakt över;) |
|
|
Cato njet, min bil är svart... Länk jo jag bor i Malmö men bilen finns i Jönköping. //Daniel |
|
-BeeMWe- |
Den är värd 30-35 papp, det är iaf vad den blev såld för senast den var ute på annons här. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.