|
|
|
|---|---|
|
Länk Det som får mig att tveka är priset och lite med årsskatten som är 700-800 högre för ix Och sedan milen men vad tror ni ? Borde man leta efter en 10k milare istället ? Denna har vinter o sommardäck , och även funktionen där man kan stänga av passagerar-airbag.. Priset är väl rätt hyfsat satt ? | |
|
Finns det nån likvärdig bil billigare nån annanstans? Annars är det svårt att klaga på priset. Själv skulle jag inte köpa iX om jag inte behövde det. Mer som kan gå sönder, högre förbrukning, högre skatt, färre köpare i andra hand. ------- //Lövet |
|
|
Jag behöver inte ix men har bestämt mig för en e90/e91 325 helst manuell med sportstolar , vill inte lägga mer än 110. Läget börjar bli desperat med bara en bil i familjen Men det är nog som du säger mer grejer som kan gå sönder o dyrare skatt |
|
|
Bryr mig inte på köpare då jag brukar behålla bilar i 8-9 år. Den e39an vi har ni köpte vi 2005 för 145 k och att sälja den i dag vore inte kul rent ekonomiskt |
|
| Alla är vi olika, men jag hade satsat på en bil med M-paket. Milen ser jag inte som något problem alls. Däremot rost. M-paket och navigatorn hade jag satsat på. Gärna aktiv styrning, det är något jag verkligen gillar med min. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.