|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa mig en BMW är ingen van bil handlare så det här är en djungel för mig!! Har 90 000 att lägga och jag vill ha en automat som inte gått så långt Tittat på 04 och nyare Typ under 14k mil Vill ha så mycket utrustning som möjligt! 330 och 530 är väl mest av intresse men inte vet jag! Bor i Sörmland men kan tänka mig åka en bit för rätt bil misstänker att det finns många här som ser det lite som en hobby att kolla efter bilar så någon vänlig själ kanske kan ge mig tips på vad som är vettigt! kanske rent av är någon här som vill sälja? Vet inte om man blir hängd när man ställer sådana här frågor, Men jag gör ett försök | |
|
Jag vill påstå att du får mer för pengarna i en 5-serie, och 3 liters motorn är trevlig, bara att leta upp en bra bil. Kolla historiken noga. BMW CS #5206 |
|
|
Tycker du skall kolla på 325, har en pigg 6:a på 218hk. Hittade ett par på blocket: manuell: Länk automat: Länk Länk Länk Länk Mvh |
|
|
Tackar för tipsen! Finns det något sett man kan se vad en bil är utrustad med i från fabrik genom regg nummret? |
|
|
Mata in dom 7 sista tecknen i bilens chassienummer här så får du den infon. Länk |
|
|
Länk Kanske kan vara något, gått lite längre än vad du ville ha men trevlig utrustning samt har bra förutsättningar för att ha bra historik. Lycka till i letandet!! ///Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.