|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Nu är länken uppdaterad med bild på bakdelen. | |
|
Länk gillar inte framlyktorna |
|
| De är ju otroligt mycket bättre än de på den nya 1:an | |
| Jag gillar den! Ser fram emot gran coupen. | |
| Jag gillar framlyktorna. Det var ju iofs inte direkt svårt att göra dem bättre än på F20/1. | |
| Påminner om Volvo bakifrån. Hade förväntat mig mer faktiskt. | |
|
Bilder på M235i läckta en dag för tidigt. Länk Jag diggar den skarpt. |
|
|
Snygg! Den verkar komma att kosta ca 35000 kr mer än M135i 3dr. |
|
|
Och nu finns all info ute: Länk |
|
| Sååååå vacker! | |
|
Gillar rumpan skarpt! Gillar fronten, men sidovyn är perfekt! Baklysena 100% ! Prestandan med! Och en M2 lär ju komma... Och slå allt. En metallic-grön! mmmmm |
|
| Jag är inte alls säker på att det kommer en 2M/M2...den skulle kannibalisera för mycket på M3/4, samt kosta för mycket för en 2-serie. | |
| Kanske M235i räcker... Med Performance-kitt överallt... | |
| undrar hur mycket av körglädjen som försvinner i en m135/m235 då man väljer xdrive.. med lte smågodis kan dessa bli sjukt snabba.. frågan är dock hur en m235 står sig mot en 135 coupe av föregående modell? den nya lär ju vara snabbare och bättre men är det värt prisskillnaden? | |
|
Tycker inte att körglädjen försvinner med x-drive. Jag gick från en 135i till en M135 X-drive och herrejösses vad fantastiskt det är med det extra greppet. Vid blött och halt väglag så är det natt och dag. Tittar man på ren extremkörning t.ex på bana så måste jag säga att jag inte känner att X-driven påverkar köringen negativt. |
|
|
"M Performance mechanical limited slip differential (LSD) available for M235i from launch" Undra om det kommer finnas som tillval för oss i norden också? |
|
|
...kan vi inte få en 2-serie flik på forumet nu? ...admin? //Grogg Groda |
|
|
M235i blir bara fetare och fetare:-) Länk |
|
|
På automotorsport.se står det att diffrentialbroms finns som M Performance-tillbehör till M235i. Hittar dock inga M Perf.prylar alls på bmw.se Någon som hört något mer? Pris? Mvh Johan |
|
| Länk vad säger man | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.