|
|
|
|---|---|
|
Hej är på jakt efter en 740 och såg denna på blocketLänk. kan man få lite feedback om bilen. | |
| ser ju fin ut, fast priset? NÄ! | |
|
Var och tittade på denna bil idag, en KANON bil. Galet vacker och har ett riktigt bra helhets intryck. MEN saker behöver göras... Serviceboken var stämplad fram till 9000 mil, därefter är det helt tomt. Säljaren tror att den har varit servad men kan inte berätta vilken verkstad eller när och vad som skulle varit gjort. Röda lampan lyser för service så skulle jag köpa bilen hade den nästan fått gå direkt på en inspektion 2 ++ för att veta vad som är gjort. Lite rost har börjat krypa fram vid höger bakhjul samt vid listen på förardörren. Inte mycket men det finns där och stör lite grann. Jag körde inte bilen men säljaren pratade om ett litet glapp i styrningen och att det klonkar från framvagnen, han nämnde även att motorhuven är omlackad pga. en buckla. Med det sagt så tror jag stenhårt på miltalet, samtliga besiktnings papper finns och den känns väldigt fräsch överallt. Men 59 tusen plus en storservice och lite nya bussningar och lite snabb rostfix gör att prislappen hamnar på 70-80 tusen för en "färdig" bil.. Nej tack. Jag har dock lagt ett bud på bilen som jag inte tror han kommer acceptera:/ |
|
| Jag var också och kolla på denna i fredags. Håller med dej att detta är en fin bil men som du säger priset är lite över min budget vad jag kan lägga på bilen som man tyckte va häftiga när man va grabb. | |
|
Ser fin ut samma färg o läder som min 740,dock annat trä. Provkör du så blir du såld på den.Bilen är säkert värd det igentligen det är ju en riktig bil! Bara Min Wagn! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.