|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det något försäkringsbolag som försäkrar BMW upp till 10år och 15 000mil eller liknande? Ska vara längre än 8år och 12 000mil som jag sett vissa gör. Har själv kollat runt en del och så men inte funnit de jag söker. MVH | |
| Salusansvar har 8 år/16 000 mil | |
|
Har redan sett de men tack ändå =) 10år och mer än 12 000mil hade vart fint. MVH |
|
| Solid har något upp till 16-17,000mil kommer ej ihåg åren 8-10 | |
|
Inte Solid inte.. _______________________________________________ 4.4.1. Maskinskadeförsäkringen gäller för Seriemässigt tillverkad bil som är högst åtta år gammal räknat från första registreringsdagen och körts högst 12 000 mil. Försäkringen upphör så snart någon av _______________________________________________ |
|
| .....någon av gränserna uppnåtts. | |
| Precis vad jag tänkte skriva; 8 år eller 12000 mil vilket som uppnås först. | |
| Solids helförsäkring borde man fundera över då "Skadegörelse" INTE ingår, då måste man teckna "citypaketet" Mycket märkligt.. | |
|
Ok, Hade codanförsäkringar.se på 325an dom hade 10år 15,000mil men man kan inte teckna där längre idag, |
|
| Finns nog en anledning till att dom flesta bolag inte erbjuder mer än 8år. | |
| Ofta kan man få bättre deal om man signar försäkring när man köper bil av en bilfirma, men det hjälper ju inte i det här läget :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.