|
|
|
|---|---|
|
Nu måste jag få hjälp att reda ut detta. Har läst massor av inlägg gällande SI batterier och SI kondensatorer till instrumenteringen Min fråga: Jag har en E34 -88, har jag batterier eller kondensatorer i instrumenteringen eller har jag båda? Jag tror att jag endast har kondingar, men är som sagt inte helt säker. Mvh / Wallace | |
|
Analog visning av väg/trippmätare => Batterier Digital visning av detsamma => Inga batterier |
|
| 525 och uppåt har kondensatorer tror jag. | |
|
Ahhhhh tackar...då vet jag vad jag har, jag har kondingar = digitalt = minst 5G Hej Wallace |
|
|
Jag gissar på att gorjos svar är det rätta och inte J.L skall du byta konningar så har du bra tips här på bmwpower eller på www.bimmer.nu www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
Henning |
i min 520I 88 års modell satt det batteri |
|
I moderens 520 -90 är det batterier. önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Äh va F-N...det verkar vara så många bud på detta med batteri eller konding......... .....tur att man är handlingskraftig och köpte både kondingar och batterier........nu spelar det ingen roll vad jag har för jag har ALLA delar....de jag inte använder lämnar jag tillbaka. Återkommer med info om det var batterier eller kondendensatorer Mvh / Wallace |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.