|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker panelen om följande bil och har någon mer info än nedan? Är det stor skillnad i kraft mellan den mindre varianten (235hk) än denna? Länk | |
| Ultimate Cars bjuder på carfax. Länk 3.0SD går som fan. | |
|
Är det ok med dig att inte har några värmesitsar? För DOK179/L201941 saknar det. Mvh Stephan |
|
| Det är min förra bil. Den har ren historik. Jag sålde den vid runt 10000 mil och då var skicket innvändigt som nytt. | |
|
Värmesitsar kan jag klara mig utan, det är främst komfortstolar jag saknar. Marin, är det du som har importerat bilen? Sålde du den privat ? |
|
|
Japp. Jag körde den en mycket kort stund. Gillar igentligen inte biltypen. För stor, törstig, stötig, dyr i drift. Men den ser tuff och fet ut. Bilen förmedlades av samma firma som nu säljer den, men det var jag som gjorde upp affären med nuvarande ägare. Han hade en 530d -08 i inbyte. |
|
| Du körde den i fem dagar? Det får man kalla en kort stund. :) | |
|
Ja det var kort, därav min fråga. Med andra ord så köpte du bilen för att sälja vidare den. Men den ser fräsch ut iaf |
|
|
>>Sim Är du också intresserad av att köpa bilen? För annars ser jag ingen anledning varför du skulle leka detektiv. Jag har tillgång till grön saluvagnskyllt och alltid minst 2 bilar som jag varvar mellan. |
|
|
Easy now.. Såg carfaxen som det var länkat till. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.