|
|
|
|---|---|
Verdi |
Länk Har varit ute på blocket i evigheter. Något skumt? (är ej intresserad själv men man undrar ju ibland) |
|
Priset är för högt. Man får en klart bättre utrustad (parkeringsvärmare, night vision, finare läder, backkamera, urluftning av framstolarna, läderklädd bräda etc.) något yngre 750i F01 från en tysk BMWhandlare med garanti för en lägre summa Länk 270tkr + importkostnader gör att det är en no brainer vilken man väljer OM man är ute efter en 750i F01. "Bilen har i stort sätt all utrustning" nej det har den inte. 250-275tkr är mer lagom. Mvh Stephan |
|
| Färgen på inredningen kan ju vara en anledning till att den är trögsåld. | |
|
Vad är det för fel på färgen på inredningen?! Hur fin som helst tycker jag personligen! |
|
| Ja, det är ju så klart subjektivt men jag tror de flesta föredrar mörk inredning utan ljusa träinlägg. | |
|
Priset! Runt 250 så är den säljbar. Notera även att den tyska 750 är prutbar och är betydligt mer prisvärd. Även färgkombinationen spelar in. Det man inte hinner idag kanske man hinner i morgon eller nån annan dag! |
|
| 250' my ass! Finns inte en sån bil nånstans i det kända universum. 315' är ok utgångspris. Den i Tyskland är bättre utrustad, men den på blocket är knappast sniiik. | |
|
Jag skulle se den inredning som ett plus istället för en vanlig trist svart inredning... "250' my ass! Finns inte en sån bil nånstans i det kända universum." Nej men det är ju alltid så med pris/värdering på autopower, det finns aldrig en enda bil att finna för priserna som nämns på den här sidan. |
|
Verdi |
Blir ofta förvånad över hur lågt vissa värderar BMW här. Borde vi inte överskatta snarare än underskatta priserna? ;) |
|
Värderas inte en import lägre i Sverige än vad den säljs för i Tyskland? JAg har iaf fått känslan att det ibland kan vara så. Tror nog inte priset är så jätte fel. Dock är det svårt att sälja bilar privat över 200 000kr och speciellt sådana som är lite "entusiast". Ofta så rullar de dyrare bilarna som leasing på det privata företaget och en bil som denna går direkt bort då det blir billigare för företaget att ta ut en ny 5-serie än att köpa en beg 7-serie även om det är en helt fantastisk bil. Många privatpersoner drar sig också för beg bilar som kostade 1,2mille ny då de också kommer att kosta motsvarande mycket mer i underhåll och ev reparationer. |
|
|
Nu finns den hos Michell och Co Länk |
|
|
Ägare: Bilforum i Enköping!?! Förvärvsdatum 2013-09-11 Och två ägare! Är det importören och sedan Bilforum? Stod det inte att han som sålde den i Gävle var andra ägaren? Verkar nästan som det är några detaljer som inte är utskrivna om denna bil då den verkar vandra runt som en het potatis. |
|
| Jag älskar inredningen. Sjukt snygg bil tycker jag, fälgarna är helrätt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.