|
|
|
|---|---|
| Vilken navi finns det bluetooth på? Eller är det bara till dom nyare? | |
| Ingen BT till e39. | |
| Fan:( inte ens till dom som sitter i X5 orna ? | |
|
Hej Blev precis ägare till en e39 540 -04 med blåtand original. Kan parkoppla min iphone så jag kan prata i handsfree. Har dock inte kunnat spela musik via blåtand än. //m Freude ist BMW |
|
| Okej får undersöka de och se ifall det går att få tag i nån med bt som passar😊 | |
|
Jag har BT i min e39 525 -04. Kan både prata i telefon och streama musik. Funkar klockrent med iPhone, dock inget vidare med min Note 3 som kör Android 4,3. Så vitt jag kan se är det ingenting eftermonterat. Väljer BT genom att trycka på mode-knappen. Kan även trycka på Tele för att komma åt telefonbok med mera :) |
|
|
Intressant! Jag hittar inte BT när jag kollar runt i navin.... Du ändrar bara källan på modeknappen alltså? Vet du vilken månad din bil e tillverkad? Freude ist BMW |
|
|
Andreas vad har du för sju sista bokstäver/siffror i ditt serienummer på bilen? Henke, du behöver en ULF-enhet. Finns handsfree i den nu? Min bil: Länk |
|
|
Decoy_91, ja det gör jag. Fast jag har inte navi. 2003-12-15 är den producerad. Ola, GU96893. |
|
| Jag har BT i min M5 och nej det går inte att strömma musik dock para en annan lur än original | |
| Andreas du verkar inte ha det enligt din Vin nr men har CD växlare kolla där bak säkert nåt eftermonterat?Grom eller nåt liknande | |
| catch_me, ska kolla! Den ska sitta i det vänstra facket där bak isåfall va? | |
|
Stämmer bra. |
|
|
Då fick vi svaret :) Blev lite avis när vi först trodde det funkade med originalgrejer ;) //m Freude ist BMW |
|
|
Ni har rätt. Det kan inte vara original i min bil. Finns ingen växlare kvar i min skuff. Det regnar ute också så jag hade ingen lust att börja riva för mycket för att leta upp BT-enheten. Har därför ingen aning om vad som sitter i.. Men jag måste ändå säga att det känns väldigt original eftersom den är så snyggt integrerad i stereon! Tog 3 bilder, som iofs säkert inte bidrar med något men.. ;) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.