AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
8.414

I väntan på leverans av min f10 520 dA

Sida 3 av 3
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
:)

----
BMW CS/SC #6212
ne
26
ned1
520dT beställd
Och jag har exakt 1 månad from idag :-(..
Sista veckan i oktober är det sagt men jag lär avvakta 2-3 dagar till den första Nov pga. förmånsvärde

Jobbig väntan!

Lycka till NAAB och skriv gärna lite om det när du testat den lite mer!
Na
135
Naab
F10 520dA -14
VW Golf Cab -12
Saab 96 2T Rallye -62
Jag väntade av samma skäl. Hade kunnat ta ut den i fredags men att betala fullt förmånsvärde + nettolöneavdrag för bara ett par dagar var lite väl svettigt.

Återkommer gärna med en rapport efter några körda mil. Mest nyfiken är jag på att testa HK-ljudet, M-sportchassit och LCI-navin. Ingen av dem fanns att testa när jag skulle beställa så lite av grisen i säcken blev det. Men jag har svårt att tro att jag kommer att bli besviken :)
Go
1.567
Gorban
V90 D5 AWD Inscription -17
F20 118d M Shadow -18
Jag väntar också på den 1:a november. Intet är som väntans tider. Jag har redan börjat fundera på om nästa generation femserie hinner komma inom 36 månader eller om jag ska förlänga leasingen med några månader på slutet. Förmodligen bättre än att sitta med den sista F11:an när den nya kommer.
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Gorban - min högst personliga åsikt är att F11:an är en genomtänkt och väldigt lyckad modell. Visst kommer nästa 5:a bli en fantastisk bil; lättare tack vare karbontekniken från i3:an, hybriddrift och annat spännande. Men det kommer inte ta ifrån att den nuvarande 5:an är en riktigt lyckad historia, både designmässigt och produktmässigt.

----
BMW CS/SC #6212
Go
1.567
Gorban
V90 D5 AWD Inscription -17
F20 118d M Shadow -18
Nej du har rätt Narvselius. Jag är helnöjd med F11:an. Trots det tycker jag fortfarande att E61:an åldras med stil. Inget fel på Bangles design.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.