|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har en E91:a med Navigator Pro. När jag körde av Puttgarden-Rödby färjan i början av veckan så tappade Navigatorn bort sig. Den fastnade mitt ute i havet mellan Rödby och Puttgarden. Sedan har den aldrig hittat hem. Finns det någon som kan hjälpa min Navigator att hitta hem? ;-) Tack på förhand | |
|
Har du testat att rycka minuspolen på batteriet, kan vara värt ett försök. The sound from a big M :) |
|
|
Jag förmodar att du har testat att ta ut navigationsskivan "om det är skiva i bilen". The sound from a big M :) |
|
|
Navigatorn har hårddisk, så nej, jag har inte tagit ut skivan. Det känns konstigt att den inte lyckas hitta tillbaka. Det är som om den inte bryr sig om vad GPS signalen anger. Om den tappade signalen helt och hållet så tycker jag att man borde få en varning från system, eller? Är det någon som vet hur navigator reagerar om den tappar GPS signalen? |
|
| Nu har jag prövat att rycka minuspolen på batteriet. Det hjälpe inte. Jag har googlat runt och det verkar som om problemet är relativt vanligt. Lösningen verkar vara att uppgradera programvaran i Navigatorn. Bara att ringa BMW och boka tid. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.