|
|
|
|---|---|
|
Hej! Säkringen till förarstolen (30A) gick för ett tag sedan, Fixade ny säkring idag men den small så fort jag tryckte dit den? Prövade igen å den small direkt.. Säkringen till förarstolen gick även för ett år sedan, men då lånade jag från passagerar sidan å då funkade utan problem. Någon här som har haft liknande problem? Kan tyvärr inget om bil-el =( Har inga andra problem med elen i bilen. Mvh Johan | |
|
Då får du nog be någon kunnig att leta var du har kortslutning. Du kan ju titta efter sönderskavda/klämda kablar under stolen, ut med plastkåpan där reglagen sitter osv. Säkringen går till rattinställningen också enligt Länk så det kan ju vara där lika väl. ___ Min bil: Länk |
|
|
Tack pbengtss för tipset! Har har iaf hittat att felet är någon stans i stolen och inte i ratten. Drog den slutsatsen pga att det är en stor scart liknande kontakt fram under stolen, drog ur den å prövade att peta i en säkring å då small den inte. men så fort jag koppla in " scarten " så small den... Nu undrar jag om det går att justera stolen manuellt så man kommer åt att låssa stolen?? Blir ju lite lättare att se om någon kabel är skadad/klämd med stolen lossad.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.