|
|
|
|---|---|
|
Jag har just monterat ett Motronic sprut (från E30 325) på min E21 323. Det blev väldigt lyckat och jag rekommenderar det varmt. Jag har knåpat ihop ett mektips som finns under "Gör-Det-Själv" menyn för den som är sugen. Bränsleförbrukningen återstår att se, jag har inte hunnit köra så mycket ännu, men bilen går klart bättre över hela registret. Jag uppskattar att det gav runt 15hk (kanske mer?). Kiip Spiiding! | |
|
Bra skrivet, en eloge till dig :) Dock lite för avancerat för att jag ska våga mig på det... |
|
|
Snyggt jobbat. Fan vad jag blev sugen på att göra likadant.Har en fråga,går det att besikta bilen med Motronic ??? hjorten |
|
|
Jag har tänkt vissla mej genom besiktningen. Innan dess ska jag byta till 325 grenrör som inte har några Puls-Air uttag. Om det går att få den genom utan "fusk" tror jag är tveksamt. Kiip Spiiding! |
|
|
nog tror jag att det går att få igenom en bil med motronic Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub Ask Fore The IP FtpServer Ask Fore The IP ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
Bäst du visslar tyst då,så dom inte anar ugglor i mossen.He he,men jag tror oxå att det kan gå vägen.Hur mycket kostade delarna i inköp? Jag har fått detta på hjärnan nu och tänker prova på en banracing 323-e21:a som jag har.Går allt bra så blir det samma på min pärla oxå.För det är ju lätt att återställa bilen till original ifall man ångrar sig. hjorten |
|
|
Jo, det är inga som helst problem att återställa till original. Jag tog alla grejer från originalmotorn till min iX, så det kostade gratis. :-) Fick höra att 325 har en något vassare kam än 323, så jag ska flytta över den också. Kiip Spiiding! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.