|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Jag har tjatat om min färg på e38an som är navarra-violett förut, men tycker den är så vacker när den är nytvättad. Jag undrar om det bara är för jag har den färgen som jag tycker den är snygg. Ni som inte har den färgen ock kan vara mera objektiva vad tycker ni? Obs jag är en nörd ock glad för det. | |
|
Du är rolig, du, smilla! :-) Själv har jag en champagnefärgad (minns inte BMW-namnet just nu) glidare, som med sin beige skinnklädsel är otroligt elegant. Jag önskar mig ingen annan färg! :-) /Lennart |
|
|
Alla mörka kulörer funkar fin fint på E38an, själv är jag svag för mörkblåa bilar och min 740 är orientblå #317 som jag tycker är läcker. |
|
| Har själv en fjordgrå metallic, men föredrar en blå, orientblå? Men i visst ljus ser även min blå ut, fast tyvärr även grå ibland. Har även sett en vit som jag tycker sticker ut i mängden på ett positivt sätt./ Färgblind. | |
|
Navarra violett metallic! Oslagbart snyggt ! Mvh Skalman |
|
|
Jag föredrar blanksvart med kromlister. Ingen metallic för att den ska bli så svart som möjligt - metallic gör den lite gråaktig. När den är ren och fin efter en tvätt (vilket den är i hela 15 sekunder ungefär - :), så gnistrar det som becksvart olja från blanksvart lack. |
|
| Mörkgrön e min, fast har alltid gillat mörkblå met med ljusbeige inredning! | |
| Definitivt Ascotgrönmetallic | |
| Är nybliven ägare till en Mojavebrun metallic (#331) som jag gillar skarpt. | |
|
Lasse: Visst är det underbart med en nytvättad solidsvart bil!! Helt underbart vackert! Men som sagt tar inte lång stund innan minsta lilla dam får den att se skitig ut igen tyvärr! |
|
|
Articsilver slår allt! Tycker jag...:-) |
|
|
E38 är snygg i mängd färger mina favoriter är Hellrot Länk Länk Estorilblau Länk Petrol-Mica, Oxfordgrün I, Arktissilber Länk Titansilber Länk Cosmosschwarz Länk Mora, Carbonschwarz, British Racing Green Länk Alpinagrün Länk Dakargelb II Länk Länk När E38an kom 1994 var det 324 Oxfordgrün som var den absolut vackraste färgen och en sådan med 18" Style 5, 18" M-Parallell eller 20" Alpina som inte har någon hemsk styling är än i dag bland det snyggaste. Mvh Stephan |
|
| jaha, då får man köpa fälgar då, så nåt kan vara snyggt här hemma! | |
|
De gröna fick man ju lite halvfjång av! (fast klassisk limousine bör vara klassiskt svart) |
|
|
En Dakargul E38, OMG :P Jag tycker som vanligt en en BMW ska va svart :) Men en silver facelift med mycket krom och oranga blinkers är inte skit. |
|
| Jag har en Biarritzblau E38 med sportpaket, tycker det är en förträfflig färg som tillsammans med sportpaketet får bilen att se mer modern ut, även om E38an är en tidlös kaross. Annars passar ju solidsvart perfekt på E38an. | |
|
Helrott är bara så läckert! Silver är klart den tråkigsate färgen på E38, och den gula var ju bara för mycket! |
|
|
Min röst går till Oxfordgrün. Stephan735i, du har god smak. mvh/ Anders |
|
| Biarritzblå med cremefärgat läder som jag hade på min alpina replica tidigare måste vara det snyggaste i färgkombinationer. Nuvarande orientblå nyrekondad är inte heller så illa pinnat. Alternativt graphitgrå metallic och cosmossvart är också riktigt snyggt. Ägaren efter mig till Alpinan e38an hur går går det, har du kvar den? | |
|
Jag blev just ägare till en Cosmossvart 740d med chromeline och beige klädsel. Jag tycker vanligtvis aldrig om krom, men på just 7 serie så ser det ju bra ut. Krom och svart blir en fin kontrast tycker jag. Jag är då ofantligt nöjd med min nya bil. MVH Morgan. |
|
|
En putsad orientblå med kromlister och BBS- kryssekerfälgar med blankpolerade kanter.. Svårslaget! ...vilken tur att jag har en sådan..:) Bug |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.