|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Är väl trög, hittar inte vart man registrerar sig. Kan nån vänlig själ beskriva lite tydligt. Stefan | |
|
Stefan, Länk Klicka på Registrera nu till vänster vid inloggningsrutan. |
|
| Finns det några vettiga funktioner man kan använda om man inte har navigation/Appar? | |
|
Tack XC60 för informationen, det fungerar klockrent! Tänk att man inte kan få info ifrån BMW.se först? Det enda som inte fungerar är epostinställningarna för office i bilen. mailet studsar tillbaka med svaret recipient unknown dvs connecteddrive.de. Jag använder ICloud! Nu ska jag prova att skicka över navdata ifrån Googlemaps så får vi se hur det fungerar? /// Mårten |
|
|
HIO, Ingen orsak :-) Jag kan skicka navdata från google maps, mail har jag inte provat än, men jag kan fortfarande inte konfigurera säkerhetsfråga och därmed inte "hantera smartphone" vilet leder till att jag inte kan använda remote funktionerna och det är ju dem jag vill åt för att styra t.ex. kupévärmaren vilket hade varit skönt ikväll med + 2,5 C ute... Någon som förresten har sett "affär" i portalen? Man ska ju kunna köpa till tjänster efter behov, även tillfälligt... |
|
| Blir galen, nu har jag äntligen kunnat skapa svar på säkerhetsfrågor men kan fortfarande inte konfigurera Remote Functions eller göra något under hantera smartphones... Några tips från er som lyckats? Har provat på iOS, PC och uppdaterat datorn etc... F*n vill ha igång detta så jag kan värma bilen :-) | |
|
Ok, nu har jag äntligen fått det att lira... Ett tips som kanske spar andra lite tid, logga inte in på appen i telefonen INNAN ni konfigurerat säkerhetsfrågorna i portalen. Ett litet log ut / log in löste problemet till slut vilket gjorde att jag fick en säkerhetsfråga vid konfiguration av appen, vilket jag inte fick då jag i min iver laddade ner appen och loggade in i appen direkt efter att jag skapat ett konto... |
|
|
Jag får inget meddelande till bilen? Någon annan som har problem med det? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.