|
|
|
|---|---|
|
Imorgon så går turen till denna 3serie kombi. Vi har kikat på clio , golf och 1-serie men min fru upplever dessa som för små och vill inte sätta barnen i dessa. Vi har en e39 523 Touring som gått 25k (haft denna i 8 år utan några större problem ) Nu tänkte vi först köpa en billig andra-bil men upplever dessa som för små och tänkte därför ge 3serien chansen .. E39an ska vi fortsätta äga så länge som möjligt med kommer ta 3an vid längre resor. Här är 3an Länk Vad ska man se upp med på denna ? Har hört illa om 325-motorer men det kanske inte är så ofta de krånglar ? | |
| Ser iofs ok ut men tycker nog den verkar vara väl dyr. Dynamic o Advantage får man väl anse som nästan standard..finns inget ¨extra¨ som motiverar priset typ läder, automat, panaoramatak, HiFi mm. Se till att få med vinterhjul o pruta hårt! Mvh | |
|
Vad ska man ge ? Ingen inbytesbil har. Är 99 ett skäligt pris ? Jag bryr mig om utrustning så mycket . Är dock skönt med sportstolarna. Ringde dessutom tidigare ägare och denne hade bytt bort den pga åldern ( valde en x1 istället som är enklare att komma in i) Han hade inte haft några problem med bilen , dock fått fylla på lite olja någon gång , inte nämnvärt mycket dock.. |
|
|
Vad hittar du på Blocket passo som är bättre pris på? Det enda jag hittar är denna och den säljs av en betydligt mindre pålitlig handlare Länk ------- //Lövet |
|
| Andreas jag måste säga att priset är helt okej men givetvis vill jag gärna pruta lite | |
|
Re: andreas_lofgren TS frågade om synpunkter, jag har lämnat Mina synpunkter, inte påstått att det finns billigare någonstans. Jag skulle inte ge dessa pengar för den bilen! m_johan84: Köper du den får du en skön motor! Mvh |
|
| Vad tycker du den ska kosta Passo222? | |
|
Tack för era råd och tips. Var och kikade på bilen idag, fin och trevlig bil men upptäckte rost på dörrarnas nederkanter samt bubblor på insidan av bagageluckan.., de skulle försöka fota och fixa det via någon garanti som gällde i 12 år ? Vidare fanns inga vinterdäck , någon hade rökt i bilen plus att man ville inte pruta en spänn. Allt sammantaget gjorde att det inte blev affär, men oj vilket skönt motorljud det var |
|
|
Är det inte en ganska meningslös synpunkt att tycka att en bil är dyr om det inte finns någon billigare någon annanstans? Det tyder mer i min värld på att man har fel. ------- //Lövet |
|
| Re: a_l Enl länken har bilen legat ute sedan 14 augusti..snart 3 v. I Min värld är det ett kvitto på att även ¨marknaden¨ tycker att den är för dyr, en rätt pris satt vara är normalt såld på max 1 v ! Att det fn inte finns en billigare betyder ju ingenting! Mvh | |
|
Jag köpte för ett par månader sen en liknande på firma. Samma årsmodell och i stort sett samma utrustning. Gått ett par tusen mil till förvisso, men ingen rost och med schyssta vinterdäck. Mycket bra skick, fullservad, svensksåld, få ägare osv. Jag gav 89k för den, så jag kan också tycka den du kollade på ligger aningen högt. |
|
|
Passo: du kan ha rätt i detta med hur länge den har legat ute. Nåväl jag ledsnade på denna som sagt, letar nu annat exemplar. Säljaren ville Inte göra någonting på priset alt skicka med vinterdäck utan stod fast vid att han kör netto-priser |
|
|
Såg på deras blocket-annons att de redan sänkt ifrån 125 till 109 Länk Men bilfirmor kanske jobbar så? Ut med den o sänk lite så att folk ska se det röda priset ? |
|
| BMWhandlare brukar vara rätt kallsinniga med att pruta så mycket på redan sänkta objekt. Det har jag själv fått erfara ibland :-) | |
| Ja och jag förstår det efter att ha kollat företagets siffror de senaste åren , stora minus tre år i rad, i det närmaste konkursmässigt | |
| Ja och jag förstår det efter att ha kollat företagets siffror de senaste åren , stora minus tre år i rad, i det närmaste konkursmässigt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.