|
|
|
|---|---|
|
Tjena! En arbetskamrat funderar på att köpa en svart 318i compakt -94 som gått 14800 mil och är mkt sparsamt utrustad, saknar tex elhissar, ac o dator. Den har dock 17" fälgar o sportsystem. Vad bör man ge för en sådan bil, tacksam för snabba svar. Mvh Jens | |
Kowalski |
Hej Jag tror på ca 45tusen, inte mer. Det beror dock på vilken typ av 17" fälgar det rör sig. Kanske lite mer om det är riktigt fina originalfälgar. Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
|
Menar du 316i eller 318ti? 318ti kom väl -95!? Mvh |
|
|
Ja, jag vet inte, enl. honom så var det en 318ti -94, men det kanske var en 316 el så var det kanske en -95. Hur som helst så begärde säljaren 73 000:- för den, vilket jag tyckte var på tok för mkt. Jag värderade den till 50-55 000:-, är dock inte så insatt i värdet på compakt modellen så jag slängde ut frågan här för att få en bättre uppfattning om värdet. Mvh Jens |
|
|
Compacten är den 3-serie bil eller nästan BMW överhuvudtaget som har det bästa andrahandsvärdet i modellprogrammet. Fråga mig inte varför....kul att ha en i alla fall "One for economy and One for the fun of it" |
|
|
Varför?? "tjejbil" eller?? Inte är 316 Compact en "bättre" bil än 750.... jag vet ju vad jag köper.... |
|
|
Tror på ett pris på ca 55-60.000.- om det är en 318 ti. Dom är kul, 140 hk till skillnad från vanliga 318 sedan. Mr C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.