|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag försöker avgöra om jag har kylfläkten 400W eller 600W och undrar om ni kan avgöra det från följande beskrivning: Länk Jag har automat sportväxellåda, men ej dragkrok - blir ni kloka på vilken fläkten är som gäller? Tack på förhand! Simon | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har du knappat in de 7 sista i chassienumret, då brukar det komma fram rätt detaljer.? kolla även här. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hej, tack för länken hasso, dock ser den sajten enbart ut att fungera för upp till 2009, jag har en F11 MY2012 och får inte mitt chassinummer att fungera där. Fortfarande på jakt efter svar... :-) |
|
|
Jag gissar att du funderar på Power Kit. Om fläkten behövs så ingår den i priset. BMW-handlarna verka ha lite svårt att reda ut detta. Jag hade samma fråga själv utan att få svar förrän de fått hem delarna och upptäckte att den faktiskt redan var med och ingick. Mycket nöjd med Power Kit för övrigt! cme "Ska man ha nåt gjort får man göra det själv" |
|
|
Du kanske skall montera dragkrok? Månag gånger görs det utan att montera större fläkt. Bra eller dåligt? BMW låter underentreprenörer i Sverige göra det i ganska stor omfattning utan att uppgradera fläkten så det verkar inte vara något problem (åtminstone inte i vårt klimat). cme "Ska man ha nåt gjort får man göra det själv" |
|
|
Hej och tack cmagnuse, Det gäller eftermontering av dragkrok och jag vill veta om jag har den stora fläkten, då det är den som sitter på fabriksmonterade dragkrokar, men det tycks vara svårt att utläsa koderna (jag klarar det i vart fall inte)... Kul att power kitet är tillfreds, jag har själv funderat men behovet av att få på en dragkula är just nu större... |
|
|
Ingen som har något försök till svar att läsa ut tabellerna på länken ovan?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.