|
|
|
|---|---|
|
Nu måste jag ju bara få skriva av mig lite! Den här hemsidan har en stor plats i mitt hjärta numera! För cirka 1 och ½ år sedan (runt April 2001) så la jag ut en annons här på BMWPower. BMW Köpes 325 91-92 eller liknande i toppskick till rätt pris. Något sånt... Då ringde det en kille från gotland som också heter Tobias. Han hade en Mauritsius blå 325-92 Coupe som hade runt 12k mil på mätarn och fullutrustad. Fick bilder på den och den var jätte snygg (kanske kan lägga upp ett par bilder på den). Jag och pappa skulle köpa en bil då och denna var klart intressant! Men det blev så att vi köpte den bilen som jag äger idag eftersom min bror sålde den. Och många säger att det e den finaste 320n i sverige! =) Men men, under tiden som jag var intresserad av 325an så tog jag Tobbes mail-adress och sökte efter den på ICQ. Jag hittade faktiskt honom i listan och det blev lättare at prata bil när man chattade. Vi bytte telefon nummer och sedan höll man kontakten! Cirka ett år senars April 2002 så träffades vi första gången i Sthlm då Tobias hade ett ärende här. Vi käkade middag med Koffe och PowerKjell och det blev mycket BMWSnack må ni tro =) Sedan träffades vi för andra gången nu mitt på sommarlovet och jag hjälpte honom med att köpa en 320-95. Vi käka lunch och sedan körde vi ned till Nynäshamn så jag fick se hur det såg ut när han åkte till Gotland med färjan! Vi har länge snackat om att jag måste åka till gotland och hälsa på honom och så blev det nu förra veckan. Jag har aldrig varit på Gotland förr så det va spännande. Åkte i onsdags den 14:e och kom hem igår morse den 19:e! Jag kan bara säga att jag nästan aldrig har haft så kul i hela mitt liv! =) Det roliga e att jag e född 84 å Tobbe e född 74! =) Alla hans kompisar va jätte snälla och hans Flickvän e en av de snällaste jag träffat! =) Jag hade det helt enkelt helt underbart!!! =) Jag kommer troligtvis aldrig träffa någon vän som är lika trevlig och underbar som Tobbe... Vi e så lika på något sätt och det blev inte sämre när jag fick köra denna: Länk Då var jag i Paradiset kan jag säga! =) Ibland e livet helt enkelt underbart! Och jag kommer åka till Gotland varje sommar härdann efter! Och troligtvis så kommer jag ha mitt landställe där när man får en massa pengar och familj! =) Och nästa bil jag köper blir en CAB! TRO MIG! =) Förhoppningsvis Tobbes CAB! =) Så nu vill jag utbringa ett stort TACK till alla här som håller denna sida vid liv! Tack ska ni ha! Mvh Tobias | |
|
Tobias: Ja, du verkar ju onekligen lycklig...kul! :) Det återspeglas ju av det stora leendet på bilden (om det är du) |
|
|
Hihi! Det e Tobbe! =) Alltså inte jag! =) Fast jag hetar ju Tobbe också... Hehe... ///Den lycklige! |
|
|
Tjo alla har nog träffat både en och två på forumet som faktiskt är helschyssta ;) Använder själv forumet periodvis när abstinensen blir för stor. Cabar är väldans trevliga bilar men tyvärr mest för glidare IMO ;( Det är förresten alldeles för länge sedan som vi hade en träff ute vid Drottningholm. Vem fixar till en ny? /foo |
|
| What a nice story.. | |
|
Klas Rogestam brukar ju va bra på att fixa ihop träffar i STHLMs området.... Klas, var är du ?? : ) Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.