|
|
|
|---|---|
|
Tjo Är på jakt efter en bra och billig hylsnyckelsats som jag ska ha för att fixa med med bilen, typ bromsar, hjulupphängning, chassi ja allmänt mekande. Har kollat runt lite, men har inte en aning om vad jag ska ha, 1/2, 1/4, 3/8? Kan det här vara något? Länk MVH | |
|
Köp den här den kostar några hundra mer men då har du verkligen allt. Vinklar , långa bits förlängare sådant som drar iväg om man ska köpa löst. Har själv en sådan och inget behov att att köpa sen dess. Länk |
|
|
Bahco S910 har gått att köpa på Ica Maxi för 999:- Länk i säkert två års tid nu, och jag har sett den till liknande pris på annat håll vid ett flertal tillfällen. Jag har en sån och är sjukt nöjd, kvaliten är oslagbar. Rekommenderas varmt! |
|
| Den delorian länkade köpte jag. Har fått stå ut med rätt mycket, men tyvärr drog jag sönder det lilla spärrhandtaget, spärrfunktionen gick sönder. | |
|
Tack för svaren. Båda ser helt klart intressanta ut. Dock så finns det ingen Bahco i lager på Ica Maxi i hela Göteborg, plus att Biltemas har 10 års garanti. Så det lutar åt Biltemas. |
|
|
Jula säljer Bahco satsen för 999 med jämna mellanrum. ------- //Lövet |
|
|
andreas_lofgren: Är det denna du tänker på? Länk Den är inte identiskt som på Ica men mycket liknande. Tyvärr är den utgående men den KANSKE finns i Sisjön, Göteborg. Är den mycket bättre än satsen från Biltema som länkades? Lite svårt att välja nu känner jag. |
|
|
Jag tycker det är jättestor skillnad på spärrskaften, även lednycklarna är som natt och dag. Bacho har ju även "livstids" garanti: Länk Satsen på jula är ju nästan snäppet bättre än den jag har, den innehåller fler blocknycklar. Sist jag kollade på Ica Maxi i Mölndal så hade dom gott om satser kvar, kan vara värt att kolla IRL. |
|
|
Ok, ja den verkar finnas i både Angered och Högsbo. Kan ju kolla IRL i Mölndal också. Man får väl tänka lite på att jag kommer ju inte använda det så ofta direkt, så jag tror inte att det är någon risk att jag kommer göra sönder något. Vilken av dessa två är bäst då? Är det någon skillnad? Länk Länk Tycker ändå det känns som att man får med fler grejer när man kollar på den här Länk Fast det känns som att Bahcon borde räcka till vanligt mekande? Är ju 200kr billigare också. |
|
| Om de står mellan bahco o biltema: Bahco alla dagar i veckan lätt! Inte för att den bahco satsen är nån topkvalite sats, men den funkar hur bra som helst för hemma mekande! | |
| Alla som har orange/svarta lådor och har matt finnish på verktygen är made in asia! Röda lådor/väskor med högglanspolerade verktyg= Tyskland och argentina | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.