|
|
|
|---|---|
|
Letar ny bil och är lite intresserad av denna Länk! F10 520d M-sport från 2011 som står hos Molin bil i Sundsvall. Ser fin ut på bildera och har pratat med en säljare och det skulle vara en del stenskott på den. Någon som varit där och sett den eller kan tänka sig att kika på den. Bor själv 75 mil därifrån och har ingen lust att komma upp till en rishög. Vad tycker ni om priset på 309'? | |
|
7ägare på 2år undra vilka som har brukat bilen, Pruta under 300" så är det väl ok pris |
|
|
Det är tydligen bara en brukare och såld ny av Molins. Den saknar vinterhjul och bakdäcken är slut. Fler som tycker något om priset? Det jag gärna vill ha med på en bil är Sedan, M-sport, Automat, Xenon, HiFi och ej vit eller silver. Budget runt 300' |
|
| Kan ev. åka och kika på den till veckan om jag får tid! | |
| Thorssa. Tack vad snällt, det uppskattas verkligen. | |
| Var förbi och kolla nyss men bilen verkar vara såld tyvärr. | |
|
Min finns ju... Men den är ju "tyvärr" vit. Går ju att foliera bilen för ca 15000 annars. Kan ordna paketpris på min bil med foliering hos t.ex Wrapzone om du vill... |
|
|
Jag slog till på bilen och var uppe och hämtade den i fredags. Bilen känns fantastisk och jag är supernöjd efter en roadtrip på 80 mil. Kul att äga en sedan efter tre BMW Touringar. |
|
| Aha, så det var du som hade köpt den alltså :) Hittade den aldrig på hemsidan men såg att den stod i hallen med "SÅLD" på sig :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.