|
|
|
|---|---|
|
Ska renovera en gammal M10 motor som stått i tio år. Motorn sitter i bilen, är "inkopplad", olja o dyl finns (men gammal). Motorn har inte gått långt och gick enligt uppgift bra vid avställningen.... Har fått för mig att jag vill ha igång den innan den rivs, är jag galen eller kanske bara dum?! Tacksam för synpunkter. /Kristian | |
| ärligt talat, om du ändå ska riva så strunta i att starta den.....bara onödigt. | |
|
Håller med Anders! Mvh |
|
Tigerr |
Klart att du ska dra igång den! Ska bilen llr motorn rivas så ska du dra igång den och sen så varva isönder den llr nått annat kul! :) Är det hela bilen så ska du ta ut och riktigt maaaaala ner den!! *muuuahahahaaaa* Blir säkert jättekul!!!!! :D Tigerr |
|
Håller egentligen också med Anders men jag har fått för mig att jag vill ha igång den före... jaja får se hur jag gör! /Kristian |
|
|
Kan ju va kul och se , före/efter ........... Mvh Patrik |
|
Tigerr |
*Hmmm* Märkte att jag nog missuppfattade "riva motorn" lite.. Om du ska RENOVERA den så är kanske inte det jag skrev att rekomendera! :) Håller med alla som säger att du bara ska låta den vara.. Tigerr |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.